FaceTalk nieuwe release

FaceTalk Nieuwe Release

Op 15 november 2022 is het zover; de grote nieuwe release van FaceTalk! Met structurele verbeteringen om de workflow efficiënter te maken wordt FaceTalk opgefrist. Achter de schermen is er de afgelopen maanden hard gewerkt aan de integratie van een nieuwe video engine om het gebruikersgemak naar een hoger niveau te tillen. Op deze pagina vindt u de voordelen van de nieuwe release en de veelgestelde vragen.

De voordelen

Geen apps meer nodig; gesprekken verlopen via de browser

Geen app-updates of installaties

Native functies van de browser, tablet of telefoon.

Testfunctie voor het controleren van beeld en geluid

Ook bij minder goede verbindingen nog uitstekend beeld en geluid

Automatisch centreren van de gesprekspartner

FaceTalk branding

Nederlandstalig

Geen losse applicatie, maar volledig geïntegreerd

Geen tussenstap om een naam in te vullen

Alle digitale kamers extra beveiligd

Snellere en betere hardware infrastructuur

Viacode.nl

FaceTalk is ook beschikbaar via viacode.nl. Van de behandelaar ontvangt u een code waarmee u gemakkelijk en veilig in kunt bellen in een gesprek. Hierdoor is het ook eenvoudig voor externe partijen om deel te nemen aan het gesprek.

Direct naar viacode.nl

FAQ

Op welke apparaten kan ik FaceTalk gebruiken?

FaceTalk kan op verschillende apparaten gebruikt worden zoals computers/laptop, tablets en smartphones. U heeft alleen een camera, microfoon, speakers en een goedwerkende internetverbinding nodig.

Op welke browsers kan ik FaceTalk gebruiken?

Door de nieuwe release van FaceTalk kan er via elke browser een videogesprek plaatsvinden.

Hoeveel mensen kunnen er gelijktijdig deelnemen aan een FaceTalk videogesprek?

Ook in de vernieuwde FaceTalk kunnen er in totaal 12 personen tegelijktijdig deelnemen aan een FaceTalk videogesprek.

Op welke browsers werkt FaceTalk?

FaceTalk werkt op vrijwel alle browser. Enkel Internet Explorer kan niet gebruikt worden.

De afspraak is gepland in de oude omgeving, kan de patiënt nog dezelfde link gebruiken?

In het geval dat er een afspraak is ingepland in de oude omgeving en de afspraak vindt plaats in de nieuwe omgeving, dan heeft de patiënt de volgende vier opties:

  1. De patiënt klikt op de link in de e-mail die is verstuurd toen de afspraak is gemaakt (de oude omgeving). In dit geval komt de patiënt vanzelf in de nieuwe omgeving door te klikken op op de link.
  2. De patiënt klikt op de link in de herinneringsmail die net voor de afspraak verstuurd is. Ook in dit geval komt de patiënt automatisch in de nieuwe omgeving terecht.
  3. De patiënt gebruikt de FaceTalk app en start die op met ‘Ik heb een afspraak’. De patiënt wordt in dit geval naar de e-mail verwezen met het verzoek om op de link te klikken. De afspraak opent dan in de browser.
  4. De patiënt start de FaceTalk app en klikt op ‘Ik heb een code!’. Als de praktijk inmiddels gebruik maakt van de nieuwe omgeving, dan volgt een melding: ‘De FaceTalk app is niet meer nodig, ga naar viacode.nl en voer daar uw code in.